Historia marki PATSHOP
Nasza historia rozpoczyna się w 2002 roku.
Właśnie wtedy otworzyliśmy pierwszy sklep stacjonarny w Inowrocławiu. Początkowo sprzedawane przez nas marki były znane tylko w środowisku hip-hopowym i wśród młodzieży subkultury skate. Lata te to praktycznie początki tych środowisk z Polsce. W latach 90/00 uwolniona polska młodzież chłonęła amerykański hip-hop oraz styl życia jak gąbka. Wiemy, ponieważ sami nosiliśmy czapki snapback z prostym daszkiem, dwie koszulki, luźne spodnie do kolan, ciężkie buty DC oraz kultowe kurtki hoodboyz. Idąc tym tropem postanowiliśmy otworzyć swój własny sklep z odzieżą skate, w którym sprzedawaliśmy również deskorolki. Rok później w naszym mieście otworzył się pierwszy i niestety jedyny skatepark. Produkty te świetnie przyjęły się w Inowrocławiu, w związku z czym kilka lat później otworzyliśmy drugi i większy punkt.
Wówczas asortyment naszego sklepu bogaty był w firmy, o których dziś nie jest tak głośno. Wymieniając marki - malita, metoda, mentor, sean john, etnies, dada, error, etylina, academiks, clinic, b3, tylko nieliczni skojarzą o czym mówimy. Była to niedostępna powszechnie odzież, którą nosili tylko wtajemniczeni skejci.
Wszechobecny amerykański sen udzielił się również polskim twórcom. Inspirując się tamtejszymi artystami zaczęli oni produkcję własnej odzieży. Najbardziej znanym brandem i jednocześnie jednym z najstarszych jest Prosto. Początkowo podzielone na kilka kolekcji - prosto klasyk, prosto elegancko i prosto sport. Marka ta do dziś bije rekordy popularności wśród klientów, którzy cenią ją za jakość i ciekawe wzornictwo. Również my doceniliśmy te wartości i była to jedna z naszych pierwszych podjętych współprac. Wówczas sam Wojtek Sokół zaangażowany był w promowanie swojej marki i osobiste dogadywanie szczegółów - tak właśnie się poznaliśmy.
Sokół ruszył tę machinę. Powstawały kolejne kolekcje odzieży wypuszczanej przez artystów. Bilon zaczął przygodę z marką DIIL, Bonus I Dudek z RPK, Słoń z Demonologią, Gural z ElPolako, Wini ze Stoprocent, Kali z Ganja Mafią oraz inni. Cała polska rap scena ubierała się tylko i wyłącznie w swoje ciuchy, a w ślad za nią poszła publiczność. To były złote czasy polskiego rapu oraz całego tego biznesu. Bilon przyjechał do nas promować swoją nową płytę, podpisywał ją, rozmawiał z klientami a w międzyczasie my zorganizowaliśmy mały, otwarty koncert przed sklepami w Inowrocławiu oraz Toruniu. Miło wspominamy ten czas.
Czasy się zmieniły, twórcy rozwinęli skrzydła, ruszyli z innymi biznesami i my musieliśmy dostosować się nadchodzących zmian. Poszerzyliśmy asortyment o kolejne, mniej powiązane z rapsceną firmy. Extreme Hobby, Pitbull West Coast, Octagon, ogółem odzież sportowa, jednak powszechnie wtedy niedostępna. To była dobra alternatywa. Oprócz firm stricte sportowych wprowadzaliśmy do sprzedaży inne streetwearowe i lifestylowe brandy np. Champion. Teraz w naszym sklepie ubrać może się każdy – od “starej rap gwardii” do lubiących streetwear i wygodę “zwykłych” ludzi.
Wprowadzając nowe marki staramy się selekcjonować ich asortyment pod kątem naszych klientów. Podpytujemy oraz słuchamy propozycji. Z pewnością wyznacznikiem podjętych przez nas współprac jest jakość produktu, który mamy sprzedać. Staramy się selekcjonować je pod względem staranności wykonania, trwałości oraz materiałów. Sami ubieramy się w nowo wprowadzoną markę i testujemy ją na co dzień. Jeśli spełnia nasze oczekiwania zostajemy z nią na dłużej. W obecnych czasach kluczową kwestią dla klienta jest cena.
Dlatego w produkcie szukamy złotego środka. Musi być dobrej jakości I adekwatnej do niej cenie.
Co będzie dalej? Tego nie wie nikt. Mamy nadzieję, że nasz sklep będzie poszerzał się o marki atrakcyjne dla każdego klienta, pytamy o nie często na naszym profilu na Instagramie. W bardzo niedalekiej przyszłości planujemy budowę większego i nowoczesnego magazynu. Chcemy powiększyć nasz asortyment, sklep oraz zespół, a do tego w tej chwili potrzebne jest nam, jedynie lub aż, o wiele więcej miejsca. Jesteśmy ogromnie wdzięczni - chcielibyśmy podziękować każdemu z naszych klientów, jesteśmy tu dla nich, pragniemy aby nasza współpraca przebiegała tak pomyślnie jak dotychczas. Chcemy podziękować za owocne już lata współpracy i życzymy ich sobie kolejne 100! :)